onsdag 4. desember 2013

Utfordringen til Korthobby, og mitt første prosjekt på veldig veldig lenge.

En kreativ dag i dag! Den først på veldig veldig lenge!
Og sååå lenge siden noe blogging også. Så lenge siden at jeg faktisk ikke kan huske hvor jeg blogget sist, så da ble denne første dagen med kreativitet også den første dagen i denne nye bloggen.

Av kreative sysler er det nok scrapping og skriving som henger øverst.
Jeg har også to katter og en mann som betyr alt i verden for meg, i tillegg til venner og familie.

Det var egentlig mer enn nok om meg enn så lenge.
Nå over til noe annet som jeg synes er gøy, og det er å delta på utfordringer!


Den første utfordringen jeg deltar på er en utfordring hos en utfordringsblogg som heter korthobbyutfordring.
Denne måneden har de sagt at "Alt er lov bare det er jul"!!
Jeg er jo litt over middels glad i jula! Love it!

Her kommer mitt bidrag, som garantert ikke blir det siste innslaget av jul her denne måneden. :)

Jeg har dekorert en papirpose som jeg har tenkt å henge på veggen i stua sammen med tre stk til som skal lages i løpet av kvelden.



Charms og metallpynt fra Korthobby


Stickers fra Basics, stemplet med et søtt englestempel fra Reprint:



Et glansbilde som jeg fikk av Amelinescrapping, en nettbutikk som dessverre ikke eksisterer lenger.
Jeg har også brukt noe ark fra Panduro Hobby, som har juleevangeliet printet på seg. Vet ikke om det er helt fint å rive i juleevangeliet, men jeg gjorde det nå lell jeg da.

Har også brukt et dekorark med julemotiv som jeg er veldig usikker på hvor jeg har i fra.


Håper dere likte det! Jeg synes det ble litt kult jeg. Det vekket hvertfall mitt kreative Jeg, og det i seg selv er en vanvittig stor seier.


Vi snakkes da! :)

1 kommentar:

  1. Så herlig bruk av mye metall, dette ble bra :)

    Takk for at du deltar i utfordringen "ALT ER LOV, BARE DET ER JUL" hos Korthobby.no

    DT-Kjersti

    SvarSlett