lørdag 22. februar 2014

Det var en gang en sort notatbok...

Jeg har kastet meg på en utfordring jeg. 
Var innom Clas Ohlson i dag, også fant jeg en nydelig notatbok. Spiralbinding, uten linjer. Akkurat en slik jeg har sett etter en stund. Stor og tykk, så der er det plass til masse, samt at det går fint an å rive ut en side eller ti uten å ødelegge resten av boka.
Eneste problemet var at den er sort, og jeg har ikke lyst på sort. De hadde den i hvit også, men den var flekkete (seriøst...).
Så da tar man det man har og gjør den bedre.


Jeg deltar med denne lille skjønnheten på Thats just so cute sin utfordring, hvor man skulle bruke chipboards.
Nå er nok jeg litt utypisk på det området at jeg ikke har chipboards. Men jeg liker å gjøre det beste ut av det, så jeg har laget noen søte chipboard blomster som jeg har stanset ut i kartong med to retroblomst-stanser som jeg har.
Jeg har i tillegg brukt kartong som bakgrunn, som jeg har stemplet med lilla prikker, og brukt washitape som jeg har kjøpt på Ebay (got to love it!)
Blingene er også kjøpt på samme sted. Aner ikke hva slags leverandør, men de er til å spise opp synes jeg. Kattene var også veldig begeistret for blingene, og jeg kan love dere at taperullene mine ikke får ligge i fred. De er überpopulære!

Her er resultatet:








<3<3<3


3 kommentarer:

  1. Den ble veldig fin. Jeg er veldig glad i både moleskine og disse bøkene med ulikt trykk på. ( jeg har en blå med katter) Men det viktigste er at notatbøkene har linjer.) Jeg skriver dem uansett raskt ut. :)

    SvarSlett
  2. Flott notatblokk du har laget! Og kreativt at du laget din egen chipboard! Tusen takk for du tok utfordringen vår hos TJSC!

    SvarSlett
  3. Fivrelden: Jeg liker at den er uten linjer. Synes jeg får mer frihet til å skrible da. Har tenkt å bruke denne boken til å skrive i, men også til å kunne tegne noe eller å lime inn utklipp. Derfor synes jeg den var perfekt slik. Men har maaaasse slike notatbøker med linjer også ;)
    Tusen takk for kommentar fra dere begge to, damer. :)

    SvarSlett