mandag 24. februar 2014

Før og etter en time på badet!

Alle vet at man ikke ser like smashing ut hele tiden. Det er bare slik det er. Vi er ikke like freshe når vi våkner om morgenen som etter at vi har fått en time på badet på morgenen!
Jeg må innrømme at jeg er stor tilhenger av tv-serier som Gossip Girl, One tree hill og Pretty Little Liars.
Har dere sett Blair Waldorf når hun våkner om morgenen?


Men vi vanlige dødlige har ikke hollywood-krøller når vi våkner.


Slik så jeg ut når jeg våknet i dag:



Ikke spesielt fresh….


Etter en time på badet er jeg nok fremdeles ingen Blair, men det er straks litt bedre:




Hvordan ser du ut før du har stått opp om morgenen? 


Jeg ønsker deg og alle rundt deg en strålende dag! :)


Stor klem fra Kreatyra! :)

3 kommentarer:

  1. Fantastisk innlegg :D
    Jeg har mang en gang irritert meg over at folk på film/serier våkner tilsynelatende nydusja, nysminka og med naturlig fall i håret....sannheten er jo at man våkner halvklam, usminka eller i verste fall med utoverklina sminke og bustesveis ;)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant! Derfor synes jeg det er viktig å sette fingeren på hvordan virkeligheten i den senga kl 07:30 (eller 11:00) egentlig er! ;) hehe
    En god mandag ønskes deg! Gleder meg til å se din "rett før ut av sengen-opplevelse" ;)

    SvarSlett
  3. Er egentlig mest opptatt av hva jeg skal gjøre den kommende dagen fremfor hvordan jeg ser ut. Jeg tror neppe jeg skriver noen rett ut av sengen opplevelse, mest fordi det ikke samsvarer med min type blogg. Men artig innlegg. God mandag. Her finpusser jeg før deadline:)

    SvarSlett