torsdag 27. februar 2014

Kjøkkengreier

I kveld har jeg rett og slett vært på det beste Tupperwaremøtet jeg har vært på noen gang. Ikke at jeg er sånn veldig erfaren på Tuppermøter, men det var veldig koselig. Gøy med en real damekveld. Vi fikk demonstrert bruken av flere av varene, med brødbaking, en himmelsk Pavlova, og en druesalat. Synes det var moro å se, også blir man jo litt inspirert til å lage mat på morsomme måter. :) 

Kveldens nyheter for min del var at hvis man bruker Tupper-shaker i stedet for å piske eggene til omelett, får man en luftig og bedre omelett, og at med å bruke Tupper-vispemaskinen, så får man fire eggehviter til å dekke bunden på en langpanne, og får en perfekt Pavlova. You should try! 

Så har jeg noe å vise dere:
Da var også gryteklut nr to ferdig!


💕 Da sier jeg god natt! 💕

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar