lørdag 22. februar 2014

Kreatyra - på sporet av det positive i verden!

Dagens affirmasjon fra meg til deg:
"Jeg blir så glad når jeg føler meg så fantastisk som jeg gjør nå!"

Jeg er liksom litt på utkikk etter det positive rundt meg om dagen. Har sakte men sikkert begynt å bruke litt mer farger. Å gå fra å nesten bare bruke svart, til nå å bruke mer farger, har vært en liten omstilling for meg. Men jeg merker faktisk at det hjelper på humøret. Det er koselig med litt farger. Og nå som det begynner å bli lysere tider, så er det koselig å friske opp med litt farger.
Har begynt å hekle, og synes det er utrolig gøy. Holder nå på med grytekluter, som er mangelvare her i heimen, og tenkte også å freshe opp interiøret med litt fargerike pledd og puter. Bilder kommer etterhvert som jeg blir ferdig! :)

Jeg var på CC i går, som er det kjøpesenteret som er nærmest her på Gjøvik. Masse flotte butikker, og nå som de har fått sin egen hobbybutikk så er det brått enda litt mer snaskens å gå å titte (kremt.. bruke penger.. kremt..). Mens mannen i huset stakk innom Dressmann for å bruke opp gavekortet han fikk av mine foreldre til bursdagen sin, tok jeg en liten rundtur.
Og på en av søylene jeg passerte der inne, så jeg at de hadde trykket påskrift som fikk meg til å smile.
Jeg måtte ta et bilde så dere skulle få se det!


I og med at jeg hadde freshet meg opp, og faktisk følte meg ganske pigg, stoppet jeg litt opp ved dette og tenkte "Hm.. Ja, jeg føler meg faktisk ganske fantastisk også!"
Tenk så herlig! Ja til flere slike rundt i verden!

Da vi litt senere satt og drakk kaffe sammen med et par gode venner på Cafe Pi (My favorite spot), så jeg denne dama som fikk meg til å tenke at livet egentlig er ganske godt!


Jeg har bestemt meg for å jakte på disse gledesspederene rundt oss! Det gjør jo at fokuset blir på det positive, og det er ikke noe som er bedre enn det! Så det kan jo være mitt lille tips til deg også! Helt gratis! :)

Slenger tilslutt på en liten droddel som jeg tegnet i går:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar