onsdag 5. mars 2014

Dagens anbefaling: Cafè Pi på Gjøvik.

Det har vært litt stille fra meg i noen dager.
Grunnen til dette er at jeg driver å jobber med youtube-kanalen min; Kreatyra-kanalen.
Denne vil være oppe og løper denne uken.

Dersom det er noen av dere som har noen ønsker om hva dere har lyst til å se der, så er det bare å gi beskjed.

Nå sitter jeg på min favorittplass på Gjøvik, nemlig Cafè Pi. Det er en koselig plass i tilknytning til Strandhotellet, hvor det er lett tilgang til Kino, mat, spa og en kopp kaffe, enten sammen med venner eller i eget selskap. En ypperlig plass å ta med seg hjemmekontoret til for den som har mulighet til det. Trådløst internett er det også her, så det er ingen problem å kunne jobbe godt her.

Dagens anbefaling fra meg er altså Cafè Pi i Strandgata på Gjøvik.



Dagens servering er Presskanne-kaffe og hjemmelagde vaniljehjerter.


Sees snart igjen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar