torsdag 6. mars 2014

Sketchy Colors sin utfordring nr 200!!!

Sketchy Colors har jubileum! Det er faktisk deres utfordring nr 200! Det er ganske mange utfordringer! Snakk om kreativitet!
Jeg har selv vært med i DT for flere utfordringsblogger, så jeg vet hva slags arbeid som ligger bak hver utfordring. Så jeg tar av meg hatten for disse damene, og gratulerer så mye!
Gleder meg også til de neste 200! :)


Her kommer et gratulasjonskort fra meg til dere Sketchy-damene!




Jeg deltar selvfølgelig på utfordringen deres med dette kortet.
Oppdraget var å følge denne skissen:


Synes den var utrolig flott å leke seg med. :)



Hurra for Sketchy Colors!

1 kommentar:

  1. For et flott kort!Lekkert med alle perlene!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uke og feirer med oss!
    Lykke til i trekningen!

    KLem,Kari :)

    SvarSlett