søndag 9. mars 2014

That´s just so cute - Mixed media


Jeg tok utgangspunkt i et bilde jeg har av den nydelige niesen min, som ble tatt av en fotograf i Rendalen for noen somre siden. Veldig flott bilde, med masse herlige farger som det er moro å leke seg litt med. :)

Jeg har virkelig grist og lekt meg med dette. Det er jo ikke gøy før det er litt søl!
Jeg har brukt:
Gesso, Distress Ink og Archival Ink, Osteklut spraymist, frihånd og massevis av "Veien ble til mens vi gikk"

Her kommer min Layout:



9 kommentarer:

  1. Sommerlig og flott! Takk for at du deltar hos oss i TJSC.

    SvarSlett
  2. Så utrulig søt side:-) herlig sommerstemning:-)

    SvarSlett
  3. En flott sommerlig side! Takk for bidraget til Scrappelyst, og vi håper på å få se deg igjen i de neste utfordringene :)

    SvarSlett
  4. Så flott LO du har laget. Utrolig sommerlig preg på denne og herlig å se at bilder og pynt matcher så godt! Og jeg er helt enig med deg: det er gøy med klin og klæsj!

    Takk for at du deltar i oppstartsutfordringen til Scrappelyst. Håper å se bidrag fra deg i kommende utfordringer også. Masse lykke til i trekningen av oppstartsutfordringen vår.

    Hilsen fra Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  5. Kjempelekre farger du har brukt på LOen, som fremhever bildet veldig bra!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst

    Linda :)

    SvarSlett
  6. Så koselig bilde og fine sommerfarger som matcher bildet :-) Tusen takk for at du deltar i oppstartsutfordringen til Scrappelyst.
    Håper du deltar igjen i senere utfordringer.

    Hege

    SvarSlett
  7. Flott layout i herlige sommerfarger som fremhever bildet på en kjempeflott måte! Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

    Katrine

    SvarSlett