torsdag 1. mai 2014

Blogg Candy

Så mye flotte blogger som gir bort så mye fint!
Det inspirerer også meg til å være gavmild!

*
So many nice blogs who gives away so many lovely things!
It inspires me to do a give-away myself!
*
Dette kan bli ditt:
*This could be yours*:



I denne pakken finnes
masse blomster i ulike farger og størrelser, to rull med dekortape, organzabånd og noen andre bånd, bazzil-border, stempel, knapper, metallpynt, perler, doilies, papirposer, og en del stoffrester som kan brukes til hva man måtte ønske seg, og sikkert noe jeg har glemt.

*In this candy, you´ll find lots of flowers in different colors and sizes, some deco tape, organza ribbon, some other ribbons, bazzil borders, stamps, buttons, charms, pearls, doilies, paper bags, some fabrics you could use for what ever you prefers, and probably something that I´ve forgot.*

Eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar til dette innlegget
...men du kan få flere lodd også ved å gjøre noe av dette:


1 lodd: Legge seg som følger på bloggen min

1 lodd:Like Facebook-siden min

1 lodd: Abbonere på Kreatyrakanalen på Youtube

1 lodd: Skrive om bloggcandyen og bloggen min i din egen blogg

1 lodd: Legge til bloggen min i bloggrullen din

1 lodd: Dele bloggen min på Facebooken din


*You could take lottery tickets like this:

1. Leave a comment for this blog post, where you tell me how many tickets you´ve got (The only thing you really have to do to join the candy).

2. Follow my blog

3. Like my Facebook site

4. Subscribe to my Youtube channel, Kreatyrakanalen

5. Write about the candy and my blog in your blog

6. Add my blog to your blog roll

7. Share my blog on your Facebook*


Fristen for å delta er torsdag 1. mai kl 23:59

*Deadline for participate is thursday 1. may 11:59 pm norwegian time*


Jeg ønsker alle sammen lykke til, og en riktig god vår! :)

*Wish you all good luck, and a lovely spring*









7 kommentarer:

  1. Heisann for en herlig candy, det vil jeg gjerne være med på, har lagt meg til som følger her på bloggen din, og har deg i bloggrullen min, har likt facebooksiden din og youtube kanalen din og har delt bloggen din på facebook. og nå kommentere jeg det blir da 6 lodd ♥

    Lykke til med candyen din ♥

    SvarSlett
  2. Hei:-)
    Så fin side du har:-)
    Nå har jeg lagt meg til som følger, samt kommentert her så da burde det vil bli 2 lodd.
    Masse lykke til med både PL og innsendingen til Norske Serier:-)
    Stor klem fra Wendy:-)

    SvarSlett
  3. Super fin side og herlig candy. Har lagt deg til sidebaren i min egen blogg, delt bloggen din på fb siden min, likt facebook siden din, skrevet om candyen din i bloggen min. Så da har jeg gjordt det som skal tror jeg ;)

    Lykke til med candyen

    Stor klem fra Lisbeth Jannicke

    SvarSlett
  4. Heisann!!

    Gratulerer med alt du ønsker å feire :)

    Jeg har lagt meg til som følger, likt Facebook siden din, og delt blogcandyen via facebook. Min blog er desverre litt forsømt, så den aktiviteten fikk jeg ikk gjort i denne omgang...

    SvarSlett
  5. hei veldig bra blogg :)

    jeg har lagt meg til som følger av bloggen din.
    jeg har skrevet om bloggen og candyen din på min blogg
    jeg har lagt deg til i bloggrullen
    jeg har del bloggen din på facebook siden min
    jeg har likt facebook siden din
    jeg abbonerer på kreatyren på youtube
    og no komenterer eg her :) GOD PÅSKE.
    det blir vel 7 lodd :)

    SvarSlett
  6. Flott candy!

    Jeg har lagt meg til som følger, og liker facebooksida di. Så da skulle det bli tre lodd :)

    SvarSlett
  7. Flott candy :-) Jeg had lagt meg til som følger og likt FB siden din :-)

    SvarSlett