onsdag 16. april 2014

Første Project Life-side.

Da har jeg endelig fått alle Project Life-sakene mine i hus, og har begynt så smått å knipse litt bilder, skrive litt, og har endelig fått prøve meg på å lage en side.

Dere må jo få se:





















Dette ble den første siden i mitt første album.
Mannen i huset kastet seg også med på dette, og har vært snill og hjulpet meg med å få bildene fancy, noe jeg satte veldig stor pris på.

Jeg får driste meg til å melde meg på den første utfordringen til Project Life Norge, som er en fri oppgave. :) Det er jo ikke noe som er bedre enn det, eller hva?


Da gjenstår det bare for meg å få lov til å ønske dere en fortsatt flott start på påsken!
Jeg har planer om å bare kose meg med det som faller meg inn, men jeg vet at jeg også har en bok som skal skrives ferdig, så jeg må nok henge litt i stroppen også ;)

Til slutt vil jeg få nevne at jeg har en bloggcandy på gang her inne, og det eneste som trengs for å delta er å legge igjen en kommentar til innlegget, så er du med og kan vinne mye gratis hobbysaker.
Link finner dere her:

Kreatyras Blogg Candy

5 kommentarer:

  1. Flott pl side. Herlig blanding av bilder og tekst. Gleder meg til å se mer. Skal ta spranget og legge ut pl sider i bloggen min jeg og.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du er med på vår første utfordring inne hos Project Life, og siden ble kjempe flott ♥

    God Påske, klemm Jorunn

    SvarSlett
  4. kjempeflott side :D
    herlig tema å scrappe om, er lett å glemme å scrappe slike sider...
    Takk for at du er med i vår første utfordring :D
    Linda

    SvarSlett
  5. Fin side du har laga :) Takk for ditt bidrag til utfordringen vår :)

    SvarSlett