tirsdag 1. april 2014

Kjære leser.



Jeg sitter her og skal skrive. Og da er det jo så enkelt å tune inn på noe annet. Så blogging var det jeg hadde mer lyst til å gjøre nå.
Sitter i lesekroken vår, som egentlig er et kott som er ribbet for alt, også har de satt inn en type sengebunn/brisk som de har dekt med en madrass og et herlig sengeteppe. Det perfekte rommet for å være i ro og i fred.
Jeg klarte å skrive over 1000 ord etter 00:00 i natt, når Camp NaNoWriMo var i gang. Nå har jeg fått roen over meg, så da skal jeg få ned noen flere ord. Historien begynner å utvikle seg i hodet mitt. Så da er det bare å få den ut da! :)

Tenkte bare jeg skulle stupe innom og si hei! Så da har jeg gjort det!
Moro om du legger igjen en kommentar til meg. :)

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar