torsdag 24. april 2014

PL fra påskeuka

Hei mine gode venner.

Endelig fikk jeg satt meg med PL og bilder fra påskeuka.
Vi har hatt en rolig påske, med grilling, geocaching, påskelabyrint og bare kos.

Før jeg viser dere bildene fra denne ukens dobbeltside, ønsker jeg å minne om at jeg har en blogg candy, som det er veldig gode vinnersjanser på, da det er igjen en uke, og fremdeles masse masse god plass til å legge inn en liten kommentar, som faktisk er det eneste du trenger å gjøre for å vinne latterlig mye hobbyutstyr, helt helt gratis! :)
Du finner linken til candyen her: Blogg Candy

Her kommer min dobbeltside fra uken som gikk. Dette er en flott hobby altså! <3







































Jeg må si at jeg aldri har kost meg så mye med albumlaging noen gang som jeg gjør nå om dagen.
Det å kunne ta vare på minnene. Det er så verdifullt, og jeg har aldri tenkt på det på denne måten tidligere. Nå tar jeg bilder av det meste, og det beste av alt er at jeg har med meg mannen min på det også. Så når jeg glemmer å ta bilde, så husker han på å gjøre det.

Jeg lar dette være mitt bidrag til månedens utfordring hos fantastiske Project Life Norge, som hadde dette bilde som inspirasjon til oss denne gang:


Jeg lot meg villig inspirer, og plukket ut farger i gul-, orange- og rødnyanser fra Sunshine-corekitet denne uken. I tillegg har jeg prøvd å gjenskape det rå uttrykket i treverket, ved å bruke craft-farger også fra billettene jeg har fra Tim Holst.
Washitapen jeg har brukt har jeg kjøpt på Panduro.


Ha en strålende god weekend når den tid kommer.
Jeg skal skrive skrive skrive så jeg kommer i mål med boken min som skal sendes inn på onsdag til uka. I underkant av en uke igjen, så det er bare å henge i stroppen! :)

6 kommentarer:

  1. Kjempefin dobbelside!!! :)

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte sider, det er så hyggelig at du lar deg inspirere :) Takk for at du er med oss denne gangen å hos Project Life Norge.

    Klemm Jorunn

    SvarSlett
  3. Kjempefine sider! Friske og fine farger.

    SvarSlett
  4. kjempestilige bilder, og flotte sider :D
    Takk for at du er med på utfordringen hos oss i PLIN ;)
    Linda

    SvarSlett
  5. Flotte PL sider :)
    Kjekt at du er med i Utfordringa i PLIN-bloggen vår!

    SvarSlett