torsdag 10. april 2014

Project Life i Norge

Nå er det jo slik at jeg sitter og venter i spenning på pakker med Project Life-utstyr, fordi min scrappehobby er i ferd med å ta en ny venning. Det er ikke noe jeg liker bedre enn å starte med noe nytt. Det er noe med renheten i det. Veien er åpen, man kan gjøre hva man vil med det. 
Jeg er faktisk litt spent på å møte mitt PL-meg.. Hvem er det? Er jeg super-PL-damen som bare får prosjektene gjort? Finner jeg ut at alt jeg har investert i av tradisjonelt scrappeutstyr egentlig bare var veien jeg gikk for å komme frem til Project Life, som egentlig er den hobbyen som kommer til å definere meg?
OI! Det ble dypt.. *riste på pelsen*

Dere! Dere som kjenner meg fra før vet jo at det er en ting jeg liker mer enn noe annet i hele verden, og det er utfordringsblogger! Jeg har jo selv tre utfordringsblogger som jeg var med å starte i min forrige scrappe-blogge-storhetstid. *Drømme seg bort*
Men nok om meg!

Til poenget:











Dette er utfordringsbloggen dere skal legge dere på minne!
For en gjeng med herlige damer! 
Så snart jeg får pakkene mine med PL-utstyr, så er jeg All Over The Place, altså.


Jeg vet at de har en RAK på gang! Og dette er kanskje den mest imponerende RAKen jeg har sett på mange år.. (like ever)

Jeg bare sier det... WOW!!!

Noe av det som kan vinnes er dette:






My oh my!!!  Dette er AWSOME!!!

Tusen takk, kjære ProjectLifeiNorge-damer! Dette er jo bare en fryd for øyet! Og TENK om man skulle være så heldig å vinne noe av dette. Ja, det kan man!! :D 
Så hiv deg over og ta en titt på hva som skal til for å være med på lottotrekningen!





1 kommentar:

  1. Så flott at du skriver om oss, setter stor pris på det :)

    Du kan nok ikke vinne alt dette, vi har plukket ut et ekseplar av hver, det siste bilde i bloggen vår.

    Lykke til Hilsen Project Life DT jorunn :)

    SvarSlett