fredag 18. april 2014

Project Life Norge- Gjestedesigner med konkurranse

Tenk, da er vi kommet til langfredagen. Og alt er så stille og fredelig. Både i huset og på veien. Vi bor jo rett ved riksvei 4, og får med oss påsketrafikken, for å si det sånn.. Men i dag virker det som om de fleste har begynt å finne frem til hyttene sine, for det er litt roligere enn det har vært tidligere denne uka. Selvfølgelig en sannhet med modifikasjoner, kommer litt an på tidspunktet på dagen.. ;) Men det er jo litt søndagsfølelse i dag. Og jeg merker at jeg storkoser meg med det.
Vi har vært oppe tidlig hver dag denne uka for å få med oss Påskelaburinten på NRK P1. Har til og med dekket frokostbordet hver eneste dag! Og det er faktisk ikke noe vi pleier å gjøre, men denne uken har vi gjort det, og det frister å fortsette med det, for det er den perfekte måten å få en god start på dagen, synes jeg. :)

Jeg satt og koste meg med to nye Project Life-sider i går, som jeg tenkte jeg ville legge inn som et bidrag til Project Life Norges GDT-konkurranse, som har temaet VÅR.

Denne våren var spesiell for oss, for vi anskaffet oss katter i høst, og de var kattunger da de kom til oss. Derfor har vi holdt de inne hele vinteren, da katter ikke skal slippes ut før de har blitt 6 mnd. De har nemlig ikke utviklet retningssansen sin helt før det. Så når våren kom inn gjennom stuedøra, var det på tide å la puselabbene prøve seg ut en tur.
Og mor lå på alle fire for å dokumentere begivenheten. Flaks, i og med at dette jo skjedde før jeg ramlet over PL!
Så i går ble det to albumsider, med vårens største begivenhet her hos oss.






















Kos dere i dag! :)

Og det er fremdeles veldig gode vinnersjanser på Blogcandyen min som dere finner her:

Blogg-Candy

3 kommentarer:

  1. så fine sider, og super dokumentasjon på en stor begivenhet i heimen :) Tusen takk for bidraget, og fortsatt riktig god påske :) Lene

    SvarSlett
  2. Such great pages you had done.
    Your kitties are so cute :)

    SvarSlett
  3. Jeg liker PLstilen din! CAS - akkurat slik jeg liker det ;)
    Vi har begynt nesten samtidig ser jeg - så skal bli moro å følge deg fremover :)

    SvarSlett