tirsdag 8. april 2014

Wow! Så mye flott som popper opp på blogger om dagen!
Jeg kommer stadig over så mye kreativt og inspirerende, og det er jo typisk, nå som man egentlig skulle skrive, eller hur?

Også, for andre gang i dag, har jeg ramlet innom en blogg som har noe å gi bort! Er det påsken som gjør folk så gavmilde om dagen? Noe må det være...

Denne gang er det Jorunn, som har en flott blogg, og som er en Project Life-er, sånn som jeg også er (snart).

Se hva hun lodder ut:




Jeg har lyst til å vinne dette, altså! Det hadde vært moro! :)

Tusen takk til Jorunn for muligheten! Og vet dere hva?! Du kan også være med hvis du vil! :) Klikk på bildet, så kommer dere til bloggen til Jorunn, og hun har så mye fint å vise frem!


2 kommentarer:

  1. Wow.. dette var litt av et innlegg gitt.. Rørt over alle de fine ordene dine jeg ♥

    SvarSlett