onsdag 21. mai 2014

Et lite livstegn! :)

Tenkte jeg ville legge inn et innlegg. Jeg jobber litt parallelt med flere doble PL-sider. Mangler å få inn bilder på et par av de, og de andre mangler jeg litt mer. Men jeg synes jeg er flink. Tar bilder nesten hver dag, og prøver å få skrevet et journaling card om dagen. Det er en lettere måte for meg å huske hva som har skjedd.

Utenom å prøve å holde tritt med PL-sidene mine, blir det en del hekling. Jeg har gjort meg ferdig med en duk som jeg har lovet bort til en venn av familien, og har akkurat lært meg et nytt mønster, som heter c2c, eller corner to corner, og som er en artig måte å hekle pent fort. Morosamt!

Skriving blir det ikke så mye av akkurat nå, men det kommer igjen det også. I juli er det ny runde med Camp Nanowrimo, så da kaster jeg meg vel på igjen. Jeg klarte målet mitt sist gang, så det var jo litt gøy da. Og innen den tid har jeg vel også fått vite hva Norske Serier syntes om manuset mitt også. Er innom og sjekker mail et par ganger ekstra hver dag. Plutselig kan det jo skje at det kommer noe tilbakemeldinger.

Jeg har også et par hemmelige oppdrag om dagen.
Det ene er jobbrelatert, det andre er bloggrelatert. Det som er bloggrelatert kan plutselig komme til overflaten i løpet av uken, så følg med!

Jeg liker jo også godt å lese. Leser gjerne romanserier. I påsken gjorde jeg meg ferdig med Storgårdsfolk, og nå leter jeg etter en god arvtager. Jeg kjøpte Ambrosia 1 og 2, og har begynt å bla litt i de første sidene. Foreløpig kjenner jeg at jeg ikke blir helt grepet, men det er kanskje litt tidlig å si. Jeg er glad i å lese, men kjenner at jeg er litt kresen på seriene.

Me tytast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar