mandag 12. mai 2014

PL og litt hekling

Dagene nå er så fine. Vi har vært ute tre dager på rad på cachetur, og jeg liker at jeg synes det er så godt å være ute en tur. Jeg er ikke en veldig aktiv person. Tvert i mot. Men nå har jeg funnet noe jeg liker å drive med ute, noe som passer meg veldig godt. Synes det er så moro å kunne ta en tur ut, lete etter noe som noen andre har lagt ut, signere med navn og dato, også har man liksom utrettet noe. Det er gøy det! Gå inn på Geocaching.com for å lese mer om dette merkelig. Jeg kan nesten garantere at du blir overrasket over å finne cacher i din nærhet også! :)

Ellers så har jeg fått gjort meg ferdig med to dobbeltsider med PL.

Her kommer uke 17:




Og uke 18:




Jeg holder også på å hekler i massevis om dagen. Har heklet trekk til et norgesglass som vi har funnet ut at kan funke som reisekasse. Har også heklet håndhåndkle til do i rosa og brunt.

Bilder her:



Liker godt å hekle med bomullsgarn. Det er enkelt og godt å hekle med.

Har også begynt å hekle litt av haugen med alpakkagarn som jeg har hatt liggende etter at skappel-galskapen rådet for bortimot over et år siden. Ble ikke noe genser på meg gitt, men holder på å bli sjal.

Ellers så er altså prøvekapitlene til romanserien min sendt inn til forlaget, og om 1-2 mnd fr vi vite hvordan det har gått.

Nå er det pannekaker!


C´ya!

2 kommentarer:

  1. Mange flotte PL sider i bloggen din.
    Hekling er noe jeg aldri har fått til. Kult med glass som reisekasse.

    SvarSlett
  2. Jeg trodde heller ikke at jeg fikk til å hekle, men det var så mye enklere enn jeg hadde trodd, så det er jeg sikker på at alle som vil får til. Youtube har endeløse videoer med "how to crochet" osv.. :)

    SvarSlett