fredag 30. mai 2014

Vår hos Scrappelyst

Dette er dagen for litt kortlaging.
Jeg har fått tilbake scrappelysten min, og føler det som en befrielse å få lov til å jobbe med de kreative prosessene rundt det å kunne skape noe.

Jeg snappet opp en utfordring hos Scrappelyst, som har "Vår" som tema denne gang.


Vår for meg er den beste tiden. Det er opptakten til sommeren, og alt begynner å bli lyst, grønt og levende igjen etter en kald vinter.
I tillegg er våren litt sommer light. Og denne våren har virkelig vist seg fra sin aller beste side.
Jeg bor ved Mjøsas bredder, og synes det er så koselig å se at det begynner å leve på vannet igjen med båter og fugler.


Her kommer mitt vår-kort:




Jeg har brukt ymse mønsterark, uvisst fra hvor, lagt de i tre lag, og pyntet med washitape fra Panduro, stempel fra Kreativ Hobby, en heklet blomst som jeg har heklet selv, og søte små roser. I tillegg har jeg stanset ut to sommerfugler, og drysset på med litt bling for å illustrere regndråper på paraplyen til den lille jenta. Dette er også et glansbilde fra fordums tider. Synes disse glansbildene er så flotte, også rører det noe i meg ved å vite at en gang, for veldig veldig mange år siden, så var det kanskje en liten jente som samlet på akkurat dette glansbildet, som er så veldig gammelt nå i dag. :)

4 kommentarer:

  1. Så herlig vår-kort du har laget. Kjempesøtt motiv og skikkelig følelse av vår her.

    Takk for at du deltar i vår-utfordringen hos oss.

    Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  2. Flott kort med herlig, nostalgisk motiv. Fin detalj med hekleblomsten.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår inne hos Scrappelyst.

    Katrine, Scrappelyst

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    Linda :)

    SvarSlett
  4. For et herlig kort!Dette digget eg ♥

    SvarSlett