søndag 22. juni 2014

Enkelt kort... noe som mangler?

Da løsnet det litt igjen.
Hele denne uken, og muligens deler av forrige uke også, har jeg hver eneste morgen skrudd på maskin og lys på kontoret på vei ned til frokosten. Og hver eneste kveld har jeg gått innom og skrudd av alt igjen, og tenkt: "Ja det stemmer det.. Jeg skulle drive her i dag jeg.."
I dag har jeg virkelig gjort gjentagende forsøk, og da løsnet det tilslutt!

Min kjære mamma har bestilt noe kort av meg. Og hun ønsker enkle kort. Det er kanskje det som har vært den store stopperen, for jeg liker egentlig å dille litt mer med blonder og blomster. Men mamma vil ikke ha det. Og kunden har alltid rett, ikke sant?

Første kort er nå endelig ferdig, og her kommer resultatet:


Jeg synes egentlig at det er noe som mangler... Men nå har ikke jeg sånn maskin som lager sånne søte snurrer, så...
Hva ville du gjort i tillegg på dette kortet?
Innspill taes i mot med stor takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar