søndag 24. august 2014

Er det virkelig tanken som teller?

Kreative tanker...


Søndag..
Jeg har lyst til å være kreativ. Men hva skal man gjøre da? Hobbyrommet ser bombet ut, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal ta tak i.
Derfor tenkte jeg at hvis jeg skriver litt i bloggen, så kanskje det kan løsne litt.

Jeg har en bunke med bilder fra i sommer...
...som skulle vært gjort noe med, men desto lenger tid det går, desto mer usikker blir jeg på hva jeg skal gjør med de. Foreløpig har jeg gjort Project Life etter uker. Eller hvertfall prøvd. Men jeg kjenner at det stresser meg, og da er det jo ikke noe gøy.
Jeg har sittet og sett på masse inspirasjon på nett. Og falt helt for en variant hvor man lager kortene sine selv. Det ser så enkelt ut. Jeg er bare redd for at hvis jeg prøver, så blir det ikke slik jeg hadde håpet. Da blir jeg jo bare skuffet.
Også har jeg oppdaget hvilket hav av Free Printables som finnes på internett. Pinterest er foreløpig en ukjent greie for meg, men der er det mye flott. Det er bare det at jeg nå har funnet masse som jeg har lastet ned, og de skulle vært printet ut, men da må jeg få bært opp printeren fra kjelleren..

Kjære ti.. Om bare noen kunne gitt meg en pille med handlingskraft!
Det sa de ikke noe om etter at jeg tok blodprøver, men det VET jeg at jeg mangler. Hva kan man ta for å få opp igjen det lageret?


Jepp! Je slit!
Og hvis jeg kjenner meg selv godt, og det burde det jo være rom for, så blir jeg vel sittende her til jeg ikke gidder å sitte her lenger, også ender jeg opp i sofaen sammen med alle garnnøstene, og kommer til å bruke resten av dagen på å legge opp masker, rekke opp igjen, legge opp igjen, rekke opp igjen, før det er på tide å gå å legge seg... Og det var den søndagen!


Konklusjon: 
Jeg kan egentlig bare gå å legge meg med en gang, for jeg får ikke gjort noe fornuftig i dag uansett!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar