tirsdag 19. august 2014

Kort til mamman min fra hennes søsken

Det er en ny blogg i gaten, og det liker vi veldig! :) Det er egentlig bare Kreative Verden som har byttet navn og logo til Scandinavia paper fun, så det er jo ikke sånn skremmende nytt, sant! :)

Se på logoen deres:



Kult da! Jeg synes den var superflott og kreativ!
Vet du hva annet som også er ganske kult? De har faktisk en candy på gang! Det betyr at du eller jeg kan få muligheten til å fylle opp hobbyrommet vårt helt gratis! :) Klikk på logoen, så kommer du inn til de for å delta. :)

Men før du gjør det, så har jeg lyst til å vise frem noe som jeg har laget.
Jeg fikk nemlig en bestilling på et kort i uken som var. Og mottaker av kortet var min kjære mamma som fyller 60 neste måned, bestilt av min tante.
Så da lagde jeg dette:



Kortet er brettet, og jeg har brukt bazzil, pluss to mønsterark i tillegg. Usikker på leverandør på dette. Noe gammelt jeg har hatt liggende.
Har også brukt sticker fra noe jeg har hatt liggende, samt et kort fra Sunshine-core kit fra Becky Higgens.
Har også brukt tre halvperler i lilla.
Kortet har en lomme på innsiden, som er perfekt for de som ønsker å gi en pengegave.

Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordringer:

Scrappelyst: Sol

Kreative Verden: Sommer

Sketchy Colors: #221

Kort O Mania: Lag på lag

Nordsalten Hobbyklubb: Det går rundt for oss. (Mamma fyller rundt tall, så jeg tenkte det var en morsom vri på oppgaven).

6 kommentarer:

  1. Flott kort!
    Spennende med en annen form enn firkantet.
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Flott kort!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  3. Flott kort. Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

    Wenche

    SvarSlett
  4. Flott kort! Takk for at du deltar i sol-utfordringen hos Scrappelyst! Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett
  5. Fint brettekort. Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem fra Rita

    SvarSlett
  6. Takk for at du deltar på utfordringnen hos os si Nordsalten hobbyklubb med dette flotte kortet! Artig å se litt annet enn ordinære firkantakort :)
    DT Anita.

    SvarSlett