onsdag 13. august 2014

M/S Storsjø og Travelbugen Buggi

Jeg har hatt det så gøy i det siste!
Forrige uke var vi med å flytte en diger båt fra Gjøvik til Rendalen.

M/S Storsjø er en båt som gikk på Storsjøen i Rendalen for veldig mange år tilbake. I 22 år har den gått på Mjøsa, men nå er den tilbake der den hører hjemme.

Mannen min og jeg har, sammen med en kamerat som driver med filming, fått lov til å følge hele prosessen, og var med da båten ble fraktet. Vi snakker 50 tonn med båt som så vidt gikk under det laveste punktet på turen (en av bruene over E6 ved Hamar). Digert dråg av en båt!

Jeg lover at det kommer PL-bidrag fra denne turen og alt ellers rundt båten.

Men her kommer et bidrag som jeg gjorde for Scrappeland.no, i det vi holder på med en Gjesteutfordring som handler om hybridscrapping:



Du finner også denne på Papirlosjen.blogspot.com, under fanen "DT inspirerer"


Jeg holder også på med Geocaching om dagen, og har sendt avgårde denne lille Travelbugen:

Vi har valgt å kalle henne Buggi! Hun vil gjerne se Spektakulære steder, så vi har valgt å kalle travelbugen for "Spectacular Places"

Hvis du vil vite mer om hva Geocaching og Travelbugs er, så anbefaler jeg å gå inn på geocaching.com, eller gcinfo.no



Det var det jeg hadde i dag! Også håper jeg at du tar turen innom Papirlosjen, for der har vi en utfordring til dere, hvor "Alt er lov", og det er fremdeles igjen noen dager før fristen går ut! :)


XOXO! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar