torsdag 21. august 2014

Simply Gorjuss!

Vi som er Designere for Papirlosjen, har fått leke oss med noen flotte stempler som vi har fått tilsendt fra Scrapomania. Jeg har i et tidligere innlegg vist dere en liten tag som jeg har laget til en Travelbug som jeg har laget til min andre hobby, nemlig Geocaching! Denne var laget med dette stempelet, som er produsert av Gorjuss.

Her kommer kortet jeg har laget til Papirlosjen, som jeg håper dere alle blir inspirert av å se:



For å se mer informasjon om kortet, og for å se hva de andre designerne har gjort med sine gaver, kan du gå inn på Papirlosjen.blogspot.com for å ta en titt.
Minner også om utfordringen vår som er inne i siste uke. Der er ALT LOV! Er det ikke flott? Bli med da vel! :)

Ønsker dere alle en strålende torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar