lørdag 6. september 2014

Ny utfordring i Papirlosjen!

Det er endelig blitt høsten. Jeg sier endelig, fordi etter en utrolig nydelig sommer, så er det helt greit med en ny årstid. Og jeg elsker virkelig fargene som brer seg i naturen på denne siden av året.

I Papirlosjen feirer vi dette med en ny utfordring. Første ordinære utfordring, som heter #Høst.

Her er hva jeg lagde til inspirasjon:



Kanskje mer enn noen gang er høsten en ny begynnelse i år. Kommer til å skje store forandringer i livet fremover. Men det skal jeg bruke mer tid på å fortelle om siden.

På dette kortet, som er tenkt å være et kort jeg har lyst til å bruke i Project Life-albumet mitt, har jeg brukt stempler fra denne månedens sponsor, som er Crafty Inviduals. Både motivet og de to ordtakene er fra samme stempelplaten. 
I tillegg har jeg brukt noen stjerner fra Simply Gorjuss sin stempelplate som vi fikk å leke oss med fra Scrapomania, som jeg har vist mer av tidligere. 
Jeg har også brukt et PL-kort fra Core Kitet fra Becky Higgens som heter Sunshine. 

Håper du ble litt inspirert til å delta på utfordringen vår nå. :)


En stor høstklem til dere alle! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar