tirsdag 9. september 2014

På interiørstil-jakt!

Sitter og leter etter noe ny inspirasjon innen interiør og innredning. Søk på "Interiør inspirasjon" på google, og ta en titt på det du finner der.
Er det bare meg, eller ser alt helt likt ut?
Det er ikke det at jeg mener det ikke er fint, men det er da så utrolig kjedelig! Jeg vil ikke ha det slik som alle andre har det. Jeg vil ha min stil, som gjør at hvis folk ser et bilde av stuen min, så skjønner de at det er jeg som bor der.
Gjerne kreative og annerledes løsninger. Paller til stuebord, lekastein og planker som hyller.. Kanskje mørke farger. Lunt, dramatiske farger..


Kanskje noe i denne duren? (kilde: freshome.com)

Hvis det er noen der ute som har noe å foreslå, så er det bare å hive inn en link til noe jeg kan ta en titt på i kommentarfeltet under.


Ellers så er det veldig mye som skjer om dagen. Mye spennende. Det gleder meg. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar