søndag 28. september 2014

PL fra tidligere

Jeg har laget en PL-side tidligere som jeg ikke har publisert her tidligere, så jeg tenkte jeg hadde lyst til å vise den til dere også.
I did make a PL-page earlier that I didm´t publish here before, so I thought I wantet to share it with you.


Det er fra i sommer. Jeg har tatt en del sommerbilder, og har ikke blitt ferdig med å scrappe de enda, så det kommer fremdeles noen fra meg med bilder fra i sommer. :) Nå om dagen har jeg jo så mye å bruke hodet på, så jeg glemmer å ta bilder. Men jeg får vel ta meg sammen.
Vi holder på å skal flytte, så det er en del ting. Og ikke bare nytt hjem, men nytt fylke. Ny plass. Vi skal flytte hjem til min hjembygd, Rendalen. Og jeg kan nesten ikke vente. Jeg gleder meg så masse! Så det må dokumenteres!
This is from this summer. I did take some pictures this summer, and I haven´t finished them yet, so it still comes some summer pictures from time to time. :) Now these days, I have a lot of things going on, so I forget taking pictures. I guess I´ve got to pull my self together.
We´re about to get moving, so that´s some things. And not just any new home, but totally different place. New place. We are moving back to my childhood place, where I grew up. And I can hardly wait. I am so excited!  so it just GOT to be documented!

Men her er altså hva jeg bare måtte vise dere:
But, here´s what I just had to show you:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar