tirsdag 30. september 2014

Venner - Friends

Sitter og koser meg så med Project Life om dagen. Jeg kjenner at det løsner i forhold til hvordan det har vært den siste tiden, og endelig begynner jeg å kjenne på gleden ved å skape igjen.
I am totally enjoying my Project Life these days. I finally feels that it´s loosen up a bit. and that´s great. I can actually feel the joy of creating again.

Denne gang har jeg laget en side om vennskap. Venner er viktig for meg. Og i sommer har ikke vært noe unntak. Vi har hatt venner over på middag, og det er så koselig. Noen fester har det også blitt.
Jeg hadde også gleden av å treffe igjen en av mine beste venner fra tiden på folkehøgskolen. Det var som om tiden hadde stått stille. Kunne skravlet i flere uker uten stopp, det er jeg sikker på.
This time, I´ve been doing a page about friendship. Friends are really important to me. And this summer hasn´t been any different. We´ve got friends over for dinner, and that´s so nice. And of course, it´s been some parties as well. I had the most amazing day this summer when I got to meet an old friend of mine from my school-days. Havn´t seen him in so many years, so that was great. It was actually as it had gone no time at all. I think we could have talked for several weeks non stop. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar