fredag 5. desember 2014

Utfordring i Papirlosjen

Tenk, at nå er vi i desember allerede. Adventstiden!

For meg har det alltid vært det største i løpet av året å feire jul. Og av hele julen, så merker jeg ettersom årene går at jeg setter mer og mer pris på forberedelsene!
Og som alltid har jeg planer om å lage og å sende julekort. Men som alltid så blir det liksom ikke noe av det. Og det er så synd!
Vi bodde 1 1/2 år hos et ektepar i Redalen på Gjøvik. Disse har vi fremdeles god kontakt med, og jobber sammen med de på deres to auksjoner som de kjører i løpet av året. Vi får alltid årets fineste julebrev derfra. Det er et høydepunkt å sette seg ned å lese julebrevet derfra. Og hvert år sier vi med overbevisning i stemmen at "Nå skal vi også skrive julebrev til neste jul". Det blir det jo heller aldri noe av.

Men noe som jeg synes er veldig koselig, det er å sitte å fikle med noe som kan bli til noe spennende. Om det er til oss selv, eller som en gave til noen. I fjor gav vi bort forundringspakker til vennene våre. Veldig koselig. Det har jeg lyst til å gjøre i år også. Litt å bite i, litt å pynte med, og kanskje noe å le av. Hvem vet.


For Papirlosjen sin del, så er utfordringen denne måneden selvfølgelig #Jul!

Her kommer mitt bidrag til månedens utfordring, som du kan delta på ved å klikke på dette ordet:


Et kort til mitt PL-album, hvor jeg har valgt å skrive opp det viktigste av det viktige når det kommer til julematen. Jeg ser for meg en oppskriftsside i albumet til jul.
Har vurdert om jeg skal gjøre en "December Daily", som er så populært Over There. Vi får se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar