torsdag 7. januar 2016

Godt nyttår!

Det blir langt i mellom innleggene mine her inne om dagen. Mye av grunnen til det er jo at jeg ikke bruker like mye tid på hobbyrommet som jeg har gjort tidligere.
Desto morsommere er det jo når jeg endelig får tid til å gjøre noe gøy igjen.

Denne gang har jeg to ting jeg har lyst til å vise frem.


Det første er et kort som jeg har laget:






Jeg jobber med å få brukt litt rester om dagen, så jeg har litt vanskelig med å nevne produsenter. Jeg har fått noe washitape i noen Pocket Letters som jeg har brukt, sammen med en chipboard-tag, og har brukt smeltede nabbiperler (Hama) sammen med rhinestones nederst i høyre hjørne. Bindersen oppe i venstre hjørne er også en gave jeg har fått igjennom Pocket Letters. Søt liten sak
På innsiden har jeg laget en liten lomme til te, noe som jeg synes var en litt koselig greie å gjøre.
Jeg har brukt et PL-kort som jeg har klippet til og lagt inn på innsiden for å lage plass til å skrive litt.
Bomullsgarn som jeg har tredd i en chipboard-knapp-blomst-thing på baksiden.



Neste jeg har laget var egentlig bare noe jeg slengte sammen mens jeg hadde litt tid til overs:


Her har jeg brukt ark fra en 6x6 paper pad som jeg kjøpte for en lang tid siden. Det står "Industrial" som tittel på paden, og ser ut som om det er produsert av Studio Light (ukjent for meg, men mulig noen andre har mer kjennskap til det).
Chipboard-sticker fra Inspire-collection til Becky Higgins, og noen snøstjerner som også er fått i gave. Jeg har valgt å bruke washitape i en coral-farge, som jeg har lagt cork oppå. Synes det gir et litt røft utseende som jeg synes ble utrolig kult.


Dette frister til gjentagelse. Det er alltid så fint når jeg har fått laget noe igjen. Da kjenner jeg at jeg får skikkelig go´følelse :)


Jeg håper du har det kjempefint! :)

Hvis du har lyst til å bestille noe av meg, så lager jeg egentlig det meste av kort og albumer på bestilling. Jeg kan lage små minialbumer som er koselig å gi som gave til noen du setter litt ekstra pris på, eller jeg kan hjelpe deg med å få system i posene med bilder fra poden var liten, ved å sette sammen albumer helt etter din stil :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar