mandag 17. oktober 2016

Jeg er en av designerne til Crafters together against cyberbullying!

Det er helt sant! Jeg er en av designerne til Crafters together! Jeg er veldig stolt over dette.
Hvis det finnes et designerteam jeg føler at det er viktig å være en del av, så må det være dette teamet.


I dagens innlegg på Crafters Together har jeg skrevet litt om en hendelse fra noen år tilbake som jeg aldri før har delt. Det er litt skummelt for meg å dele dette, men jeg tenkte at nå er tiden inne.
Ta en titt hvis du vil! :)


***


Det er veldig lenge siden jeg har oppdatert bloggen min, så det var vel på tide nå.
Youtubekanalene mine har hovedfokuset mitt.


Her kan du klikke deg inn på Kreatyrakanalen for å kikke på den nyeste videoen min:


Kreatyrakanalen blir sponset av Scrappegarasjen.no, noe jeg synes er veldig stort. Veldig koselig.



***



Jeg har også kost meg litt med å lage kort igjen:





Også måtte jeg fylle opp igjen "The Bowl of Happyness"

En liten tutorial utenom det vanlige finner du her:
(Jeg fikk lagt den på feil kanal, men det får bare være slik så lenge)


Takk for at du tok deg tid!

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, så sees vi snart igjen!



@Kreatyra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar